Opis współpracy

Po zatwierdzeniu umowy o świadczenie usług księgowych, na początku każdego następnego miesiąca, należy dostarczyć dokumenty do zaksięgowania.

Wybór formy dostarczenia dokumentów zależy od preferencji klienta, może to zrobić osobiście przyjeżdżając do naszego biura, lub za pośrednictwem poczty lub kuriera, istnieje również możliwość odbioru dokumentów przez naszego pracownika w siedzibie Państwa firmy.

Praktykujemy także dostarczanie dokumentów w formie elektronicznej. Odbywa się to za pomocą poczty elektronicznej. Przesyłają Państwo do nas zeskanowane dokumenty zakupu i sprzedaży nasze Biuro je przetwarza.
Po dokonaniu stosownych księgowań przesyłamy Państwu mailem informacje o wyniku finansowym oraz wysokości podatków. Przesyłamy ewidencje (KPIR, rejestry VAT, ewidencje ŚT itd.) w postaci plików PDF oraz sporządzone deklaracje które po zaakceptowaniu wysyłamy internetowo do urzędów.

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuję" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij