Księgowość MOBILNA „na odległość”

 Zdalne biuro rachunkowe AMB

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych Klientów prowadzimy księgowość mobilną. Nie muszą Państwo dostarczać nam fizycznie dokumentów, wystarczy je zeskanować lub zrobić zdjęcie smartphone i przesłać do nas drogą elektroniczną.

Po przetworzeniu dokumentów, przesyłamy Państwu mailem informacje o wyniku finansowym oraz wysokości podatków. Przesyłamy ewidencje (KPIR, rejestry VAT, ewidencje ŚT itd.) w postaci plików PDF oraz sporządzone deklaracje. Pozwala to oszczędzić czas oraz zminimalizować koszty prowadzenia działalności.

Na rozpoczęcie współpracy każdy z naszych mobilnych klientów otrzymuje „STARTBOX” w postaci segregatora z opisanymi przekładkami i instrukcją jak segregować i przechowywać dokumenty. Na koniec każdego roku podatkowego, Zespół księgowy AMB skontaktuje się z Państwem celem umówienia spotkania, podczas którego sprawdzimy, czy przechowywane dokumenty w segregatorze zgadzają się z zaksięgowanymi w systemie i czy są prawidłowo posegregowane. Podczas spotkania udzielimy niezbędnych porad oraz odpowiemy na wszystkie pytania. Po sporządzeniu deklaracji rocznej uzupełniamy segregatory o końcowe wydruki oraz deklaracje i komplet dokumentów odsyłamy Państwu.

 

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuję" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij